Nedvasking av hus eller bygninger

Når man på et eller annet tidspunkr går til det skritt at man selger huset sitt til nye eiere må huset/leiligheten nedvaskes.  Altså en komplett nedvasking med tak, vegger, vinduer, kjøkken, bad - kort sagt alle steder med unntak av møbler og interiør om dette ikke er spesielt er avtalt.  Vi har utført en mengde slike nedvaskinger og foretar kontroll med oppdragsgiver etter endt oppdrag.

Vi fjerner lukt , usynlige og synlige flekker vasker i skuffer og skap og ellers der det er ekstra avtalt. Der et hus er 120 kvm brukes det 12-15 timer for en slik jobb avhengig av hvor omfattende jobben er. En kan også si at vi har kvalitetsgaranti for utføringen av jobben under forutsettning av at oppdragsgiver deltar i kvalitetskontrollen. For er man ikke fornøyd vasker vi mer inntil du er fornøyd. Ta kontakt med oss og vi ser på jobbe sammen med dem. Velger du å vaske selv må huske at de som kjøper huset kanskje ikke blir fornøyd og det medfører avslag og uenigheter som lett kan bli en stort problem.