Om oss

Metro Renhold har bare lokale eiere, hvorav flere har god bakgrunn i bransjen. Dette anser vi som viktig når større avgjørelser skal fattes. Vi har inntil nå oppnådd stor tillit blant kunder og er ikke sene om å tilpasse oss kundenes ønsker og behov. Vi er pr. i dag 30 ansatte hvor Tore Skifjeld er daglig leder, og Vidar Dragset er driftsleder. Vi følger lovbestemte lønnsvilkår for våre ansatte, er organisert medlemsbedrift i NHO Service. Vi oppfatter våre ansatte som vårt største aktivum, og søker hele tiden å uføre best mulig kvalitet, i samarbeid med de ansatte. Vi lister her opp noen nøkkelområder:

- Korte kommunikasjonslinjer
 - Sterke oppfølgingsrutiner
 - Opplæringsrutiner
 - Handlekraftig
 - Holder det vi lover
 - Selektiv utvelgelse av personale
 - Langsiktig tenkning
 - Stor servicegrad
 - Pålitelighet

Gjennom disse nøkkelområder ønsker vi å utvikle oss som selskap og være konkurransedyktig på pris og kvalitet men, også å skille oss ut ved å ikke være det tradisjonelle renholdsselskap som mange ofte er. Vi teller 30 ansatte, med 50 – 50 fordeling av kvinner og menn. Vi har nå ansatte fra 9 forskjellige nasjonaliteter hvor tilnærmet alle har minimum 2 år i bransjen. Det gir oss et solid fundament som igjen kommer våre kunder til gode. Metro Renhold vi i løpet av de nærmeste måneder være en godkjent renholdsbedrift og er en seriøs aktør som følger vanlige tariffmessige betingelser for de ansatte.