Butikker

butikker largeKrav til renhold i butikker varierer, hvor høy standard følger vårt motto????! Hos oss har vi ansatte med lang erfaring fra butikkrenhold. Og, oppstår det behov for endrede rutiner er vi heller ikke sene om å omstille oss. Vi gjør det rent på en fagmessig forsvarlig måte. Med moderne utstyr og med godkjente vaskemidler. I butikklokaler bruker vi tidsmessige maskiner med spesialtilvirket utstyr. Maskiner og annet utstyr tilpasses den enkelte butikk sine gulv. Noen med diamant pad, andre med vanlig pad, mens mopp fortsatt er et godt og velfungerende alternativ.

Til bruk på teppegulv har vi spesialtilpassede teppebankere, som tar bla areal opp til over 3000 kvm. Renholdet i butikker er noe annerledes men, også her skal standarden være høy. Vi oppnår dette ved selektivt å velge personale som passer i denne type arbeid. Personalet er handlekraftig og initiativrike og sist, men ikke minst - prøver vi alltid å ligge i forkant ved å utvikle metoder og finne utstyr som passer den enkelte butikk. Det oppnår vi med stor grad av langsiktig tenking og stabil kvalitet.